informacji publicznej
Status zamówienia | Zakończone |
---|---|
Tryb zamówienia | Zamówienia poniżej 30 000 euro |
Termin składania ofert | 2018-11-29 |
Województwo organizatora | Opolskie |
Województwo realizacji | Opolskie |
Rodzaj zamówienia | Dostawy |
Jednostka (zamawiający) | Opolski Urząd Wojewódzki |
Typ przetargu | Zamówienie publiczne |
Rodzaje przetargu | procedura otwarta |
Nazwa organizatora | Opolski Urząd Wojewódzki |
E-mail organizatora | bil_zp[at]opole[dot]uw[dot]gov[dot]pl |
Adres www organizatora | http://opole.uw.gov.pl |
NIP organizatora | 7541116953 |
CPV | 30213100-6 - Komputery przenośne |
Numer przetargu i/lub jego pozycja | BOU.IV.1233.41.2018 |
Realizacja częściowa | Nie |
Oferta wariantowa | Nie |
Kwota wadium | 0,00 zł |
Źródło przetargu | środki z budżetu unii europejskiej |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu nr 6/8-2017/OG-FAMI pt. „Razem dla integracji”, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Fundusz Azylu, Migracji i Integracji”
BOU.IV.1233.41.2018 Opole, 3 grudnia 2018r
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu informuje, że dokonano wyboru najkorzystniejszych ofert w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego dotyczącego: „Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego, pakietów graficznych w ramach projektu pt. „Razem dla integracji” współfinansowanego z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.”, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Fundusz Azylu, Migracji i Integracji” ogłoszonego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej OUW w dniu 20 listopada 2018 r.
Kryterium wyboru najkorzystniejszych ofert:
- Cena 60%
- Termin dostawy 40%
W wyniku przeprowadzonego postępowania, w ramach poszczególnych części wybrano następujące oferty, spełniające wymagania Zamawiającego:
Część 1. Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego – Oferta firmy Atabajt SJ, ul Kośnego 50, 45-372 Opole
Część 2. Dostawa 3 pakietów graficznych do obróbki, zdjeć, filmów i innych treści multimedialnych – Oferta firmy Eupol, ul. Palinkiewicza 3, 63-000 Środa Wielkopolska
Część 3. Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego z tonerami – Oferta firmy CEDARTEX SJ, ul. Głogowska 41, 45-315 Opole
Podpisano: Dyrektor Genaralny Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego Izabela Bryja
BOU.IV.1233.41.2018 Opole, 20 listopada 2018 r.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu nr 6/8-2017/OG-FAMI pt. „Razem dla integracji”, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Fundusz Azylu, Migracji i Integracji”
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamówienie jest podzielone na trzy części :
Cz. I Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dostawa 3 notebooków
Dostawa 3 komputerów AllInOne
Dostawa 3 pakietów biurowych
Cz. II Dostawa 3 pakietów graficznych do obróbki zdjęć, filmów i innych treści multimedialnych
Cz. III Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego z tonerami.
Dostawa 1 urządzenia wielofunkcyjnego
Tonery do urządzenia wielofunkcyjnego
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29.11.2018 r. do godz. 10:00 .
Termin dostawy wszystkich ujętych w Zamówieniu elementów – nie później niż do 27 grudnia 2018 r.
Podpisano: Kierownik Oddziału Informatyki i Rozwoju Wiesław Jania
-
Zapytanie ofertowe
-
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
-
Zał. nr 1 - Formularz ofertowy
-
Zał. nr 2 - Formularz ofertowy
-
Zał. nr 3 - Formularz ofertowy
-
Zał. nr 4 - OPZ dot. Cz. I
-
Zał. nr 5 - OPZ dot. Cz. II
-
Zał. nr 6 - OPZ dot. Cz. III
Wytworzył(a): Malinowska Agnieszka
Wprowadził(a): Malinowska Agnieszka
Opublikował(a): Malinowska Agnieszka
Liczba wyświetleń:
591
Data wytworzenia: 2018-11-20 12:26:23
Data publikacji: 2018-11-20 12:27:28
Ostatnio aktualizował(a): Bebech Agnieszka
Data ostatniej zmiany: 2020-05-29 12:35:12
Zarchiwizowano: 2020-05-29 12:35:12
Wprowadził(a): Bebech Agnieszka, Archiwizacja.
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007–2013
na podstawie porozumienia nr RPOP.02.02.00-16-013/13-00.