Strona Archiwalna
Aktualna wersja strony dostępna jest na platformie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/uw-opolski

Oddział Logistyki - OUW

Biuletyn
informacji publicznej
Biuletyn Informacji Publicznej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego
Menu pomocnicze

Nazwa oddziału

Oddział Logistyki            

Imię i nazwisko kierownika oddziału

Piotr Piątek

Telefon

77 45 24 261

Zadania oddziału (krótki opis najważniejszych zadań)

 1) opracowywanie projektów planów w zakresie działalności Oddziału;

2) prowadzenie ewidencji i analizy kosztów Oddziału z zakresu realizowanych zadań;

3) zabezpieczenie potrzeb transportowych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego;

4) prowadzenie oszczędnej i zgodnej z potrzebami gospodarki samochodami i częściami zamiennymi;

5) bieżące utrzymanie pojazdów służbowych w sprawności technicznej;

6) dozór nad właściwą eksploatacją urządzeń technicznych i instalacyjnych Bazy Transportu;

7) organizacja pracy obsługi związanej z technicznym przygotowaniem narad, spotkań i uroczystości;

8) gastronomiczne zabezpieczenie narad;

9) realizacja zakupów niewymagających stosowania ustawy o zamówieniach publicznych;

10) organizacja i nadzór w zakresie dozoru gmachu Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego i Bazy Transportowej;

11) opracowywanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników;

12) współpraca z organami policji w zakresie ochrony mienia;

13) kontrola osób przebywających w budynkach Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego po godzinach pracy;

14) kontrola pomieszczeń po godzinach pracy oraz w dni wolne w zakresie prawidłowego ich zabezpieczenia przed włamaniem, kradzieżą, zalaniem, bezpieczeństwem ppoż. itp.;

15) zabezpieczenie porządku na parkingach Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego,

16) dekorowanie budynków Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego z okazji uroczystości i świąt państwowych;

17) utrzymanie czystości i estetyki wewnątrz jak i na zewnątrz budynków Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz w budynkach administrowanych i obsługiwanych przez Oddział;

18) opracowywanie i przestrzeganie norm zużycia środków czystości i innych materiałów niezbędnych do utrzymania czystości;

19) wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu biurowego;

20) techniczna obsługa i konserwacja urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;

21) zapewnienie sprawnego działania instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnej i elektrycznej w lokalach należących do Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego;

22) organizowanie i koordynowanie zaopatrzenia Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego;

23) gospodarowanie zakupionymi materiałami i środkami na potrzeby OUW;

24) prowadzenie remontów i konserwacji bieżących w nieruchomościach Urzędu;

25) prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych dla nieruchomości zajmowanych przez Urząd

Wytworzył(a): Kierońska-Ignaciuk Magdalena
Wprowadził(a): Kierońska-Ignaciuk Magdalena
Opublikował(a): Kierońska-Ignaciuk Magdalena
Liczba wyświetleń: 2393

Data wytworzenia: 2014-11-13 21:27:47
Data publikacji: 2014-11-13 21:28:19
Ostatnio aktualizował(a): Gabriel Katarzyna
Data ostatniej zmiany: 2016-04-01 09:43:13
Zarchiwizowano: 2016-11-02 06:59:56

Historia zmian artykułu:
2016-04-01 09:43:13 [Modyfikowano],
Wprowadził(a): Gabriel Katarzyna, aktualizacja metryczki
2016-03-22 14:27:02 [Modyfikowano],
Wprowadził(a): Przybylska Ewa, aktualizacja
2016-03-22 14:25:36 [Modyfikowano],
Wprowadził(a): Przybylska Ewa, aktualizacja
2016-03-02 08:16:35 [Modyfikowano],
Wprowadził(a): Przybylska Ewa, zmiana
2015-01-07 09:00:58 [Modyfikowano],
Wprowadził(a): Kierońska-Ignaciuk Magdalena, v2

Projekt pn. Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim jest współfinansowany przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007–2013
na podstawie porozumienia nr RPOP.02.02.00-16-013/13-00.
© Opolski Urząd Wojewódzki
Zamknij ten komunikat Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Na naszych stronach używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami podmioty, takie jak firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W każdej przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Cookies.