Strona Archiwalna
Aktualna wersja strony dostępna jest na platformie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/uw-opolski

Oddział ds. Cyfryzacji - OUW

Biuletyn
informacji publicznej
Biuletyn Informacji Publicznej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego
Menu pomocnicze

Nazwa oddziału

Oddziału ds. Cyfryzacji

Imię i nazwisko

 

Telefon

 

Zadania oddziału (krótki opis najważniejszych zadań)

1) opracowywanie i bieżąca aktualizacja strategii informatyzacji Urzędu i jednostek administracji zespolonej w województwie;

2) realizacja zadań z zakresu informatyzacji i cyfryzacji usług administracji publicznej
w tym finansowanych z programów Unii Europejskiej;

3) współpraca z wydziałami/biurami Urzędu oraz jednostkami administracji zespolonej w zakresie identyfikowania oraz tworzenia i udostępniania usług elektronicznych;

4) popularyzacja rozwiązań cyfrowych wśród pracowników Urzędu i jednostek administracji zespolonej;

5) koordynacja działań związanych z wdrażaniem, funkcjonowaniem i rozwojem systemów cyfrowych w Urzędzie i jednostkach administracji zespolonej;

6) utrzymywanie ciągłości działania oraz zarządzanie systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentami, zwanym dalej EZD w Urzędzie i jednostkach administracji zespolonej;

7) prowadzenie prac nad rozwojem systemu EZD oraz koordynowanie prac podczas wdrażania nowych modułów w Urzędzie i jednostkach administracji zespolonej;

8) współpraca z urzędami wojewódzkimi na forum zespołu utrzymaniowego EZD
w zakresie utrzymania i rozwoju systemu;

9) stały nadzór na aktualizacją dokumentacji EZD;

10) przygotowywanie projektów zmian wewnętrznych aktów prawnych oraz procedur obiegu dokumentów w systemie EZD;

11) organizowanie szkoleń dla pracowników Urzędu oraz jednostek administracji zespolonej z zakresu narzędzi informatycznych, technik komputerowych, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej;

12) programowanie serwisów WWW, tworzenie innych aplikacji;

13) tworzenie narzędzi informatycznych w celu ograniczenia ryzyk i zaspokojenia zidentyfikowanych potrzeb wydziałów/biur;

14) koordynacja prac związanych z opracowywaniem planów finansowych wydatków budżetowych w ramach prac Biura.

Wytworzył(a): Kierońska-Ignaciuk Magdalena
Wprowadził(a): Kierońska-Ignaciuk Magdalena
Opublikował(a): Kierońska-Ignaciuk Magdalena
Liczba wyświetleń: 2027

Data wytworzenia: 2014-11-11 21:47:52
Data publikacji: 2014-11-11 21:47:54
Ostatnio aktualizował(a): Kowal Lidia
Data ostatniej zmiany: 2016-02-26 09:58:49
Zarchiwizowano: 2016-11-02 06:59:01

Historia zmian artykułu:
2016-02-26 09:58:49 [Modyfikowano],
Wprowadził(a): Kowal Lidia, wersja 5
2015-10-01 14:30:53 [Modyfikowano],
Wprowadził(a): Kowal Lidia, Wyłączenie sharera
2015-05-06 11:44:48 [Modyfikowano],
Wprowadził(a): Mistygacz Jolanta, v5
2015-03-06 14:54:08 [Modyfikowano],
Wprowadził(a): Krężel Łukasz, v4
2014-11-25 10:22:18 [Modyfikowano],
Wprowadził(a): Kierońska-Ignaciuk Magdalena, v3
2014-11-12 21:19:01 [Modyfikowano],
Wprowadził(a): Kierońska-Ignaciuk Magdalena, v1

Projekt pn. Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim jest współfinansowany przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007–2013
na podstawie porozumienia nr RPOP.02.02.00-16-013/13-00.
© Opolski Urząd Wojewódzki
Zamknij ten komunikat Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Na naszych stronach używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami podmioty, takie jak firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W każdej przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Cookies.