informacji publicznej
Etap | Wyniki naboru |
---|---|
Termin składania ofert | 2020-03-20 |
Miejscowość | Opole |
Województwo oferty | Opolskie |
Poziom stanowiska | starszy inspektor |
Nazwa Jednostki Administracji Publicznej | Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu |
Ogłoszenie naboru
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Ogłoszenie o naborze nr 62100 z dnia 09 marca 2020 r.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor
do spraw: Kontroler Krajowy
w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości
Miejsce wykonywania pracy:
Opole
Adres urzędu:
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
ul. Piastowska 14
45-082 Opole
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Warunki pracy
1. Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.
2. Praca w siedzibie i poza urzędem.
3. Zagrożenie korupcją.
4. Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
5. Warunki architektoniczne budynku Urzędu: drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
Kontrolowanie wydatków poniesionych przez beneficjentów realizujących projekty w ramach Programów w tym dokonywanie kontroli postępowań przetargowych przeprowadzanych przez beneficjentów;
Uczestnictwo w kontrolach na miejscu realizacji projektów w instytucjach zewnętrznych i przygotowywanie informacji pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli/wizyt;
Opiniowanie zmian w umowach o dofinansowanie projektów przyjętych do dofinansowania;
Wystawianie Poświadczenia kwalifikowalności wydatków jednocześnie wprowadzając wysokość wydatków kwalifikowalnych za daną część projektu do systemu informatycznego MS2014+,
Weryfikowanie poprawności wystawienia Certyfikatów kontroli pierwszego stopnia przez kontrolerów pozostałych partnerów projektu;
Przeprowadzanie naborów wniosków o dofinansowanie, prowadzenie obsługi komisji oceniających projekty w ramach programów rozwoju regionalnego;
Opracowywanie odpowiednim Ministrom informacji niezbędnych do celów statystycznych i sporządzania sprawozdań oraz badania efektywności Programów;
Przeprowadzanie weryfikacji administracyjnej trwałości oraz uczestnictwo w kontrolach na miejscu dot. zachowania trwałości zrealizowanych projektów w ramach PO WT RCz - RP 2007 – 2013 oraz Programu INTERREG V-A;
Wymagania niezbędne
Wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok Doświadczenie w obszarze administracji publicznej.
Znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
Znajomość ustawy o finansach publicznych
Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
Znajomość ustawy o dochodach j.s.t.,
Znajomość ustawy o rachunkowości;
Znajomość ustawy o VAT,-
Znajomość ustawy: Kodeks postępowania administracyjnego;
Znajomość zagadnień związanych z Europejską Współpracą Terytorialną oraz funduszami UE;
Bardzo dobra umiejętność obsługi aplikacji MS Office oraz urządzeń biurowych;
Komunikatywność i wysoka kultura osobista,
Samodzielność, odpowiedzialność, - umiejętności interpersonalne (umiejętność współpracy z zespołem).
Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Wykształcenie: wyższe studia podyplomowe kierunkowe
doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok Doświadczenie związane z realizacją programów rozwoju regionalnego lub pozyskiwaniem i rozliczaniem środków UE
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 ; czeskiego na poziomie: komunikatywnym
- odporność na stres,
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i w sytuacjach stresowych,
- umiejętność koordynacji kilku spraw prowadzonych jednocześnie.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia
zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka obcego;
Terminy i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 20 marca 2020 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Opolski Urząd Wojewódzki
Sekretariat Dyrektora Generalnego
pok. 251
Piastowska 14 45-082 Opole
z dopiskiem "oferta pracy ogłoszenie nr ......."
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: administratorem Państwa danych jest Wojewoda Opolski, którego siedzibą jest Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, tel. 74524125, email: bok[at]opole[dot]uw[dot]gov[dot]pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: w sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail iod[at]opole[dot]uw[dot]gov[dot]pl lub listownie na adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową,
pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje: (77) 4 524 504.
Wyniki naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 62100z dnia 9 marca 2020 r.
Nazwa stanowiska: Starszy inspektor
Wyniki naboru:
nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata
Wytworzył(a): Hojczyk-Walasik Aleksandra
Wprowadził(a): Hojczyk-Walasik Aleksandra
Opublikował(a): Hojczyk-Walasik Aleksandra
Liczba wyświetleń:
225
Data wytworzenia: 2020-03-09 13:48:06
Data publikacji: 2020-03-09 13:48:14
Ostatnio aktualizował(a): Hojczyk-Walasik Aleksandra
Data ostatniej zmiany: 2020-06-10 11:28:40
Wprowadził(a): Hojczyk-Walasik Aleksandra, v.2
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007–2013
na podstawie porozumienia nr RPOP.02.02.00-16-013/13-00.